reklama

Postavme kraj z hlavy na nohy.

Keď vstúpite do politiky, a kandidatúra na post predsedu Banskobystrického samosprávneho kraja, vstupom do politiky bezpochyby je, snažíte sa realizovať svoje predstavy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Na politické trasovisko vstupujem s ideálmi. Chcem robiť túto funkciu, bez klamstiev a v prospech ľudí nášho kraja. Aj toto je dôvod prečo odmietam finančnú podporu politických strán a právnickych osôb. Chcem sa celkom jasne a bez vytáčok oprieť o Vašu podporu. Podporu občanov nášho kraja a jeho rodákov. Chcem sa oprieť o všetkých, ktorým záleží na tom, aby sme tu žili spokojne a mohli sme realizovať naše plány. Nemám teda za sebou ani politické strany, ani bohatých mecenášov. Obraciam sa na všetkých, ktorým záleží na našom kraji, na všetkých, ktorí si myslia, že by som práve ja mohol realizovať naše spoločné vízie - pomôžte mi priatelia a podporovatelia. Viem, nie je to v našich zemepisných šírkach zvykom obracať sa takto na spoluobčanov, ale ja naozaj verím v zmenu. Verím v zmenu politickej kultúry. Verím v zmenu zdola. Urobíme nápravu v Banskobystrickom kraji a dáme príklad ostatným. Podporte ma, aby sme to spoločne dokázali. Otvoril som si transparentný účet. Je úplne jedno akou sumou prispejete na moju volebnú kampaň. Nie každý má možnosť venovať vysokú sumu. Aj jedno Euro je však vyjadrením morálnej podpory. Ani od solventných podporovateľov nečakám žiadne vysoké sumy, lebo tie zaväzujú a zaväzovať sa nikomu nechcem. SoM Stano Mičev a SoM za nový život pre kraj. Treba tu všetko zmeniť od základu. Poďte to urobiť so mnou. Je na to najvyšší čas.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Verím, že Vám ide o rovnaký cieľ. Budem rád, ak mi pomôžete. Ak sa rozhodnete pomôcť dobrej veci kontaktujte ma https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe_hiZHZ4iZ__9K2az44P79VrqoD0dCCpJSs7g_yRnSOrG2Kg/viewform

Ďakujem!

Stanislav Mičev

Stanislav Mičev

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudoval som Pedagogickú fakultu v Banskej Bystrici aprobáciu slovenský jazyk - história. Pracoval som v Múzeu SNP, ako živnostník, na Ministerstve kultúry SR a teraz ako GR Múzea SNP. Ako historik sa venujem 2. svetovej vojne. Rozhodol som sa kandidovať na post predsedu Banskobystrického samosprávneho kraja. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu